Pavimenti in PVC ligatu, cunnisciutu ancu com'è tavola di vinile autoadesiva o pavimentu di tile, hè una opzione di pavimentu populari chì pò trasfurmà facilmente è rapidamente ogni stanza.Questa opzione di pavimentu hè particularmente benefica per a so facilità d'installazione, durabilità è mantenimentu pocu.

À Jiangsu Aolong New Material Technology Development Co., Ltd., avemu pruduciutu pavimenti in PVC adesivu di alta qualità dapoi u 2004. A nostra missione hè sempre stata di furnisce i nostri clienti cù prudutti di pavimenti di qualità è affidabili, facennu di noi u vostru unicu negozio per tutti. i vostri bisogni di pavimenti in vinile.

Unu di i più grandi vantaghji di u pavimentu in PVC autoadhesivu hè chì pò esse stallatu da una sola persona.Hè perchè i tavulini o tile venenu cù un supportu adesivo chì si attacca direttamente à u subfloor per un prucessu di stallazione senza fastidiu.Questu elimina a necessità di cola supplementu o strumenti specializati, risparmiendu tempu è soldi.

Inoltre, u nostru pavimentu in vinile appiccicosu assicura chì ùn hè micca necessariu cola addiziale durante a stallazione, chì hè particularmente benefica per quelli chì sò attenti à l'ambiente.I nostri prudutti di pavimenti sò amichevuli di l'ambiente è anu un impattu ambientale bassu.

In più di esse faciule d'installà, i pavimenti in vinile appiccicosa sò una scelta populari per quelli chì cercanu di cambià u stilu di una stanza rapidamente è facilmente.Perchè i tavulini o tile pò esse facilmente sguassati senza dannà u subfloor, hè prestu è faciule per rimudificà una stanza, facendu una grande opzione per l'affittuari o per quellu chì cerca di fà cambiamenti frequenti à u disignu interiore di a so casa.

À Jiangsu Aolong, avemu specializatu in a pruduzzione di alta qualitàpavimenti in PVC adesivu, ideale per bagni, cucine, corridoi è stanze di i zitelli.I nostri prudutti di pavimenti sò durable è capaci di sustene u trafficu pesante, facendu ideali per e zone di trafficu altu.I nostri pavimenti in vinile adesivu sò ancu faciuli di pulisce è di mantene, chì hè particularmente benefica per quelli chì anu una vita occupata.

Sè vo circate l'opzioni di pavimenti chì sò durable, faciuli d'installà, è ponu esse persunalizati per i vostri bisogni di cuncepimentu, cunzidiraJiangsu Aolong New Material Technology Development Co.,Pavimenti in PVC incollatu di Ltd.Ecologicu è faciule da installà, i nostri prudutti di pavimenti trasformeranu u vostru spaziu di vita rapidamente è facilmente.Vi accogliamu à cuntattateci per tutte e vostre esigenze di pavimenti in vinile, sia per usu persunale sia cummerciale.


Tempu di post: Apr-18-2023