Vasta gamma di stili è selezzione
Questa vasta selezzione di stili vi dà una libertà abbundante per esce cù u mudellu è l'arrangiamentu chì ti piace.Sè vo site un risichi, divertitevi à mischjà è abbinate cù culori diffirenti per creà u vostru aspettu desideratu.
Veru Disegnu di Legnu
Un design intemporal chì imita a bellezza di a natura hè in fattu ciò chì rende i pavimenti SPC cusì populari.Certi marchi sò ancu capaci di ottene a probabilità di legnu reale chì hè difficiule di dì a diferenza da luntanu.Puderete fieru di dì chì hè un pavimentu "legnu" senza tutti i inconvenienti di u legnu veru.
Budget-Friendly
In generale, u pavimentu SPC hè assai più prezzu di u pavimentu di legnu duru, ma hè capaci di furnisce u listessu effettu di legnu naturali chì vulete.U costu di stallazione hè ancu prezzu.Pudete ancu risparmià u costu di u travagliu andendu DIY a stallazione.Inutili, hè definitivamente una alternativa à i pavimenti di legnu caru.
Capacità di sustene u trafficu altu
Ùn vi maravigliate chì u pavimentu SPC hè capaci di trattà l'attività di trafficu altu megliu cà un altru tipu di pavimentu.In fatti, sta funzione hè unu di i mutivi principali perchè u pavimentu SPC hè cusì populari.Pò sustene assai trafficu di pede chì hè assai adattatu per famiglie numerose o persone attive.
Durable è di longa durata
Ùn vi maravigliate di truvà chì u pavimentu SPC pò veramente durà 20 anni più s'ellu hè ben mantenutu.A gamma di qualità di SPC è i modi di fabricazione sò i fatturi determinanti di quantu dura u vostru pavimentu SPC.Parlendu di qualità, quì sò u materiale SPC cù una caratteristica durabile prominente chì ùn deve micca missu.
Micca facilmente macchiatu è graffiatu
U pavimentu SPC hè estremamente durable è capaci di sustene un ambiente di trafficu altu.Queste caratteristiche permettenu di esse largamente aduprate in spazii cummirciali cum'è uffizii, negozi di vendita è ristoranti.
L'amatori di l'animali di l'animali ùn deve esse preoccupatu di u vostru pavimentu perchè ùn hè micca facilmente macchiatu è graffiatu.
Micca solu, certe marche furniscenu anni di garanzia per questu chì a rende ancu più ideale per scopi residenziale è cummerciale.
Prova di sonu
Queste caratteristiche speciali assorbanu u rumore da l'esternu aiutanu à fà vi circundà un locu tranquillu è serenu per stà.Cù a funzione di riduzzione di u rumore di l'internu, ùn averete micca preoccupatu se i vostri vicini sò stati affettati da qualsiasi rumore.
Stain Resistant
Ci hè un tipu di pavimenti SPC chì hè famosu cunnisciutu per a resistenza di macchie.Hè i tile o fogli SPC stampati.A teoria daretu à questu hè a capa di usura nantu à a superficia SPC chì agisce cum'è una barriera protettiva contra spillage è macchie.
Siccomu micca tutti i tipi di pavimenti SPC anu una forte resistenza à e macchie, pudete vulete evitari SPC composti o solidi se sta funzione hè a vostra preoccupazione principale.
Resistente à l'acqua
U pavimentu SPC chì hè ben stallatu hè quasi senza saldatura chì rende difficiuli per l'acqua per sips in quantu hè materiale di resistenza à l'acqua.Stu benefiziu interessante permette di esse installatu in quasi ogni zona di a vostra casa cumpresi u bagnu è a zona di lavanderia.
Facile da Pulisce è Mantene
Se ùn site micca una casalinga o ùn avete micca assai tempu per i travaglii di casa, u pavimentu SPC puderia esse ciò chì avete bisognu.Tuttu ciò chì duvete fà hè di spazzà è umidificate u mop di tantu in tantu è basterà per mantene a vostra casa pulita.
Ancu s'è avete trovu pezzi o tile danucati, pudete simpricimenti rimpiazzà ogni pezzu individuale senza avè da sguassà tuttu u pavimentu.Truverete prestu chì mantene a cundizione di u pavimentu SPC hè assai più faciule cumparatu cù altri tipi di pavimenti.

I svantaghji di i pavimenti SPC
Nisun valore di rivendita supplementu aghjuntu
Parechje pensanu chì l'installazione di pavimenti SPC in a vostra prupietà aiuterà à elevà u valore di rivendita.Ma eccu a verità dura è fredda ... à u cuntrariu di i pavimenti in legnu duru, i pavimenti SPC ùn furnisce micca un valore extra se pensa à rivende a vostra prupietà.
Difficile di sguassà una volta installatu
Averete bisognu di tempu è di pacienza se pensate di sguassà sè stessu u pavimentu SPC installatu.Sicondu u tipu di pavimentu SPC installatu, sguassate u tipu adesivu certamenti vi causarà un mess.
Sensibili à l'umidità
Ùn vi cunfunditi.Micca tutti i pavimenti SPC sò sensibili à l'umidità.In ogni casu, u pavimentu SPC di u livellu più bassu pò gonfià o scolorisce quandu u cuntattu cù l'umidità à longu andà.L'umidità chì trappula sottu à u pavimentu SPC incuraghjerà a crescita di u muffa è pruvucannu l'odore.
Tuttavia, ci hè un certu tipu di pavimenti SPC adattati per esse stallati in spazii di alta umidità cum'è bagni.Basta à verificà cù u vostru fornitore di pavimenti SPC nantu à a so funziunalità prima di fà qualsiasi compra.
Impossibile esse rifinitu o riparatu
Malgradu chì i pavimenti SPC sò generalmente cunnisciuti per a so alta durabilità, certi pavimenti SPC di bassa qualità sò più faciuli d'usà o strappi.Una volta danatu, hè difficiule di riparà è u peghju ùn hè micca un travagliu di rifinitura pò esse fattu.L'unica opzione hè di rimpiazzà quellu pezzu particulare.
A tile o tavola SPC hè assai più faciule da rimpiazzà paragunate à a foglia SPC in a maiò parte di i casi.Allora duvete definitivamente mette questu per cunsiderà prima di sceglie u tipu di pavimentu SPC più adattatu per u vostru usu.


Tempu di Postu: Aug-03-2021