Pavimenti in vinile tradiziunale LVT vs SPC
Cù l'aumentu di i novi prudutti di vinili chì sò intrudutti in u mercatu, pò esse difficiuli di capisce quale tipu di pavimentu hè megliu per u vostru prughjettu.A tavola di vinile di lussu tradiziunale hè stata a scelta di i cunsumatori per anni, ma i prudutti cum'è u vinile SPC facenu onda in l'industria.Sè vo site strappatu trà u vinile tradiziunale LVT vs SPC, sta paragone vi guidarà per e similitudini chjave è e differenze trà i piani.
LVT tradiziunale vs SPC Vinyl Differenzi
Custruzzione - Un vinile tradiziunale LVT è SPC anu da avè a maiò differenze per via di a custruzzione di ogni tavola.Un pavimentu di vinile hà un core simplice di PVC chì u rende flexible è suave.I tavulini di vinile SPC anu un core fattu di un compostu di plastica di petra, chì li dà una custruzzione rigida è una sensazione menu flexible.
Plank Thickness - I pavimenti in vinile SPC tendenu à esse più grossi o più grossi cà un vinile LVT standard.I pavimenti in vinile SPC sò generalmente da 4 mm à 6 mm, mentre chì un LVT tradiziunale serà 4 mm o menu.
Sturdiness - Questa hè una altra diferenza significativa per a custruzzione core.Un pianu di vinile ùn aghjunghje micca assai sustegnu sottu u pede.Un vinile SPC si senterà significativu sottu à u to pede è ancu prevene contra i denti è l'usura.
Apparenza - Mentre l'imaghjini digitale hà migliuratu in tuttu u bordu, l'aspettu è u sensu di ogni tavola serà assai diversu.Un vinile SPC averà un aspettu realistu, una texture pussibule è una sensazione più densa.Un vinile tradiziunale pò avè un aspettu realistu, ma tendenu à esse menu avanzati cà un vinile SPC.
Subfloor - Sia un LVT tradiziunale è un vinile SPC ponu esse stallati nantu à plywood, cimentu è pavimenti esistenti, ma un vinile tradiziunale ùn serà micca perdona cù qualsiasi imperfezioni di u subfloor.Sì avete qualchì dent o protrusioni, un LVT tradiziunale pigliarà a forma.Un vinile SPC ùn cambia micca a forma cusì facilmente cum'è un vinile tradiziunale in questu sensu.
Installazione - Pudete truvà tavole LVT tradiziunali cù una colla, una stallazione libera o cliccà installazione di serratura.I vinili SPC nantu à u mercatu seranu una serratura di clic flottante, u sistema di lingua è groove chì hè DIY amichevule.
Dent Resistance - I pavimenti LVT tradiziunali sò morbidi è flexiblei, chì significa chì i mobili pisanti ponu facilmente dentà u materiale.Un vinile SPC serà più resistente quandu si tratta di denti è abusi.Hè una grande opzione per i paràmetri cummerciale per questa causa.
Prezzu - U vinile SPC hè una di l'opzioni più assequibili in a categuria di core rigida, in ogni modu, in generale serà sempre più caru cà un pianu LVT tradiziunale.


Tempu di Postu: Aug-17-2021