Quandu compra un pavimentu in vinile impermeable, pudete truvà parechji termini è acronimi.
LVT - Piastrella di vinile di lussu
LVP - Planche di vinile di lussu
WPC - Compositu di Plastica di Legnu
SPC - Stone Plastic Composite
Puderete ancu sente un pavimentu in vinile impermeable chjamatu tavola di vinile rinfurzata, tavola di vinile rigida, o pavimenti in vinile di lussu ingegneria.
WPC VS.SPC
Ciò chì rende questi pavimenti impermeabili sò i so core rigidi.In WPC, u core hè fattu di fibre naturali di pasta di legnu riciclata è un materiale plasticu compostu.In SPC, u core hè fattu di polvere di calcariu naturali, cloruru di polivinile è stabilizatori.
I dui tipi di pavimenti rigidi sò custituiti da 4 strati:
Capu di usu - Questa hè una capa fina è trasparente chì prutegge u pavimentu da i graffi è e macchie.

Capa di vinile - A capa di vinile hè induve u disignu hè stampatu.WPC è SPC venenu in una varietà di stili per imite a petra naturale, legnu duru, è ancu i legni tropicali esotici.

Stratu di u core - U stratu di core rigidu hè ciò chì rende stu pavimentu impermeabile, è hè cumpostu di legnu è plastica (WPC) o di petra è plastica (SPC).

Stratu di basa - A capa di fondu hè o sugheru o schiuma EVA.
SIMILI
Impermeabile - Perchè i pavimenti in vinile WPC è SPC sò completamente impermeabili, pudete usà in i lochi induve ùn puderebbe micca usu di legnu duru, cum'è bagni, cucina, lavanderia è sotano (fora di u Sud di Florida).
Durable - I pavimenti WPC è SPC sò incredibbilmente durable è longu.Sò resistenti à i scratch è a macchia è travaglianu bè in i zoni di trafficu altu.Per ancu più durabilità, sceglite un pavimentu cù una capa di usura più grossa.
Facile da Installà - L'installazione di bricolage hè una opzione per i pruprietarii pratichi, postu chì u pavimentu hè faciule da taglià è simpricimenti aggancia nantu à quasi ogni tipu di sottofondu.Nisuna cola hè necessaria.
DIFFERENZE
Mentre chì WPC è SPC sparte parechje similitudini, ci sò uni pochi di differenzi per nutà chì ponu aiutà à selezziunà megliu l'opzione di pavimentu ghjusta per a vostra casa.
Spessore - I pavimenti WPC tendenu à avè un core più grossu è un grossu di u pianu generale (5,5 mm à 8 mm), versus SPC (3,2 mm à 7 mm).L'épaisseur supplémentaire donne également à WPC un léger avantage en termes de confort lorsqu'il marche sur lui, d'isolation sonore et de régulation de la température.
Durabilità - Perchè u core SPC hè fattu di petra, hè più densu è un pocu più durable quandu si tratta di trafficu di ogni ghjornu, impatti maiò è mobili pisanti.
Stabilità - A causa di u core di petra di SPC, hè menu suscettibile à l'espansione è a cuntrazione chì si trova cù u pavimentu in i climi chì sperienze temperature estreme.
Prezzu - In generale, u pavimentu in vinile SPC hè menu caru cà WPC.Tuttavia, cum'è cù qualsiasi pavimentu, ùn fate micca a vostra scelta nantu à i prezzi solu.Fate qualchì ricerca, cunsiderà induve è cumu serà utilizatu in a vostra casa, è sceglite u megliu pruduttu per i vostri bisogni è u budgetu.
U pavimentu in vinile laminatu porta una larga varietà di pavimenti in vinile impermeabile WPC è SPC in stili chì varienu da u legnu duru à l'aspettu di pietra naturale.


Tempu di post: 23-aug-2021